4 maj


Nu är vi redan inne i maj och jag fyller år nästa vecka, vad vill jag ha?
Inte en aning egentligen.
Känner mig så otroligt nöjd med livet, jag har allt jag kan önska mig.
Trevligt sällskap hoppas jag dock på.


Idag har det varit ett riktigt skitväder.
Grått och ganska kallt.
Solen tittade fram i kanske en timme, men inte mer än så.
Regnat lite har det också gjort.

Jag gick upp till min granne och drack kaffe, kollade tidningar, busade med kidsen och snackade.
Sen blev det en promenad när regnet hade lugnat sig, ett varv runt söder.
Ännu en trevlig dag.

Imorgon blir det lite lugnare.
Mina arbetskamrater Sara och Emilie kommer förbi efter jobbet och det ser jag fram emot.
Sen har jag tvättstuga hela dagen.

Nej, nu är det dags för The mentalist och efter det Cougar town, bra tv-kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0