27 maj



Idag har vi så otroligt tråkigt väder.
Regnade inatt och nu är det dimmigt och fult ute, hoppas dock på att det inte blir mer regn.
Iaf inte när jag ska ut på prommis.

Ska ha en relativt lugn dag idag, blev full fart igår så det kan behövas.
Har tvättstugan hela dagen så jag ska bara hålla mig hemma.
Big news, jag har börjat spela innebandy.
Eller, jag har inte varit på någon träning och enligt BM måste jag vänta tre månader till innan jag får börja träna till 100% så jag ska bara ta det luuugnt på träningarna tills dess så jag inte överbelastar mitt bäcken.
Idag har iaf mitt nya lag match så jag ska ut till Njurunda för att träffa laget, tränarna och kolla in tempot.
Ska försöka kolla på reglerna också, allt jag är van att göra för jag tydligen inte göra på en bandyplan, så det blir en liten utmaning.

Blir första kvällen Dennis är ensam med Elliott, han ska ändå bara badas, matas och nattas så det kommer han klara galant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0