26 maj


Kvart i tio imorse tog jag och Elliott bussen ut till Sundsbruk för att spendera en hel dag med Malin.
Vi hann med allt och inget, tiden gick så otroligt fort.
Spanade in deras nyrenoverade toa och sovrum.
Invigde deras skötbord, babyskydd och babygym.
Vi fikade, åt, tog promenad, åkte och handlade och bara myste i soffan.
En otroligt trevlig dag måste jag säga.

Fick även två födelsedagspaket av Malin.
Muffinformar och en muffin bok.
Fanns matmuffins, dessertmuffins och mycket mycket mer.
Måste testas så snart som möjligt, pizzamuffins ligger högst på listan.

Vid fem kom Denis och hämtade oss, vi åkte in på jobbet för att köpa en vattenkokare, film och singstar kent.
Sen hem för att käka mat, kolla på tv och busa lite med E innan han skulle sova.
Nu ligger båda grabbarna och sover och jag ska snart krypa ner med, är helt slut i kropp och knopp.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var oxå in på jobbet men tydligen strax efter dig, typiskt :/ Den 15onde börjar jag jobba igen så då kanske vi ses nåt framöver :) Hoppas jag! KRam till er.

2010-05-27 @ 09:08:22
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0