25 maj


Okej, jag måste börja med den största nyheten idag.
Elliott lyckades vända till mage och sedan tillbaka till ryggen.
Han låg och bara rullade runt hela tiden, let fram videokameran så jag fick med det på film också:)
Min lilla goskit.

Min morgon började med att jag snabbduschade, tog vatten för att fixa ersättning till Elliott och sedan skulle jag tvätta händerna men det kommer inget vatten.
Skickade ett sms till min granne och frågade om dom hade vatten, men icke!
Ca 20 min senare kommer vattnet tillbaka men det är brunt, förmodligen avloppsvatten.
Kollade på nio nyheterna och fick se att det är översvämning i stan, precis den vägen jag går för att komma till MVC/BVC.
När jag kom ner hade dom grävt upp asfalten och allt vatten var borta, bara lera kvar.

Gick en timme innan jag hade tid på MVC, gick förbi på ica och köpte tre liter vatten så jag kunde fixa mat åt Elliott under dagen för jag visste inte hur länge vattnet skulle vara brunt.

Iaf.
Hade tid på mvc för efterkoll och cellprovtagning.
Efterkollen gick jätte bra, för att inte gå in för mycket på detaljer vad hon mycket nöjd.
Sen gick vi ner på stan för att ta ut pengar och upp igen för att fixa med cellprovtagningen, det var inte alls så läskigt som jag hade trott.
Lite obehagligt när dom skrapade under tappen bara.

Vattnet var bra nu på eftermiddan så jag tog en dusch när Dennis kom hem från jobbet.
Sen har jag inte gjort så mycket mer ikväll, ska snart hoppa ner i sängen för att kolla på The mentalist och sedan cougar town.
MEN först ska jag packa skötväskan för imorgon blir det en heldag med min goa och tjocka vän Malin.
Herregud vad jag ska smeka mage och känna när bebis bökar:)


Kommentarer
Postat av: Malin S

Aww, söt du är! :)

Har längtat jättemycket efter att ni ska komma hit.



Skönt att det gick bra på mvc, nu behöver du inte ligga och visa upp hela härligheten igen på länge, hehe.

2010-05-25 @ 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0