21 maj



Idag var vi på BVC för 3 månaderssprutan, helt galet att han blir tre månader på måndag!
Det är helt galet vad tiden går fort.
Han blev ledsen och grina i 1-2 minuter sen var det bra igen.
Det är så jobbigt att höra när dom små liven är ledsen, men det vänder fort.
Han är fortfarande 61 cm lång och nu väger han 5480 gram.

Efter bvc gick vi ner på stan och mötte upp min kusin Nina och hennes två barn Axel och Milton.
Vi tog en promenad upp hit, satt oss på gräset och fikade lite, pratade och sen busade jag lite med Axel.
Elliott fick paket som innehöll en superfin filt, två haklappar med ärtor och morötter på, en liten svart barbapappagubbe och en body.
Tack så mycket Nina och Victoria :)
Som vanligt glömmer jag helt bort att kameran finns så inga bilder blev tagen av mig, däremot tog Nina några så jag kanske kan sno någon bild från henne :)

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Förmodligen bara ta det lugnt och njuta av vädret.


Tog tempen på Elliott förut och det låg på 37,4-37,8 men nu när jag kollade hade han 38,4 så han ska få lite alvedon tror jag så hoppas jag den går ner och att han får sova bra inatt.
Skönt att det är ett tag kvar innan det är dags för nästa spruta.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Synd att tiden går så fort. Sen kommer man nog glömma bort hur det var när dom va små.

Ush, för feber, kommer ihåg hur det va när Leon hade det, inge vidare, hoppas alevedonen hjälper =)

2010-05-21 @ 20:31:34
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0