Trött, tröttare, Frida


Herregud vad trött och slut jag är.
Jag och Dennis tog med Elliott och åkte till jobbet för att säga hej och blev kvar mycket längre än vi hade planerat.
Jag trodde vi skulle hinna med jobb och babyproffsen på ca 1 - 1,5 timmar.
Icke, runt två var vi framme på jobbet och kom hem vid halv fem.

Det var iaf kul att träffa folket igen, folk överhuvudtaget.
Elliott var snäll och sov hela tiden, det tyckte vi var skönt.
Får se när man orkar sig tillbaka, det kommer nog inte bli så länge Dennis är hemma iaf för nu ska vi njuta av den sista veckan han är hemma.
Har släktingar som ska komma förbi också så det är full rulle hela tiden.
Det är jätte kul men jobbigt på samma gång för jag vill bara sova och vila upp mig, är förtfarande helt slut.

Efter jobbet åkte vi som sagt till Babyproffsen så jag fick köpa en amningskudde, ska testa på att sittamma nästan gång Elliott är hungrig.
Fick tips av Sara sen googlade jag lite bilder, så nu är det bara att hålla tummarna :)

En sista sak.
Det är kul med alla som ringer och så men för det mesta så svarar jag inte, det är pga av att jag inte prioriterar telefon eller dator just nu, all tid går åt till Elliott och när han sover försöker vi vila eller sova.
Så ta inte illa upp.
Det är så himla mycket nytt man ska lära sig och vänja sig vid så tiden finns inte riktigt.

Nu ska jag passa på att vila lite innan lillen vaknar, ha det bra allihopa.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sådär var det första gången vi besökte jobbet med! haha. Hoppas det går bra att sittamma =) det är så mysigt!

2010-03-04 @ 10:23:54
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0