Torsdag


Passar på att skriva ett snabbt inlägg.

Idag kom min mormor, moster, mamma och bror förbi en snabbis.
Blev lite kaffe och sockerkaka, massa prat, Elliott vandrade från knä till knä och lite paket till honom.
Han fick en massa kläder, vet inte hur jag ska hinna med att använda allt.
Mamma hade med sig mat till oss också, jätte skönt att inte behöva laga något idag.

Imorgon kommer distriktssköterskan och hälsar på oss, ska bli kul att se vad vågen visar, jag skulle gissa på att Elliott har gått upp en hel del så som han äter :)

Sen till något roligt.
Igår skulle jag testa sittamma och det gick skitbra.
Kändes hur skönt som helst :)
Jag fick skippa amningskudden, han kom på tok för högt upp med den.
Så jag får lämna tillbaka den så fort vi har vägarna förbi Birsta.

Igår blev Elliott en vecka också, tiden går hur fort som helst.
Känns som jag tröck ut honom igår.
Jag vill att tiden ska gå långsammare, men det är nog bara att glömma.

Plikten kallar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååååh, de är ju bara för söta alltså! :'). Nästan så man skulle vilja äta upp dem :-)

2010-03-05 @ 13:16:43
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0