Snabbt inlägg.


Lillfisen ligger och sover sen en timme tillbaka, det borde jag med för jag är så sjukt trött.
Men jag hade räkningar som skulle fixas och nu har jag hunnit bli tillräckligt pigg för att inte kunna sova, toppen!

Idag blev det en halvdag ute i birsta.
Jag fick äntligen köpa min nya vårjacka så nu slipper jag låna Dennis jackor.
Jag är sjukt nöjd med den, hur snygg som helst och sitter som en smäck, plus att den är vädertålig!
Vi köpte även en present till pappa som fyller år på onsdag men firas imorgon tillsammans med Rikard.
Tårta och god mat med familjen, det är härligt.

Nu ska jag göra ett sista besök i badrummet sen blir det bums i säng och jag hoppas jag hinner sova någon timme innan Elliott vill ha påfyllning i magen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0