Fredag


Det gick jätte bra när distriktssköterskan var här och hon var hur trevlig som helst.
Elliott hade gått upp ett hekto, ska försöka mäta han sedan för att se om han vuxit något.

Idag ska han få bada dessutom, vi har bara tvättat han med bomullsrondeller tidigare, men nu jävlar.
Hoppas han gillar det lika mycket som jag tycker det ska bli kul.

Funderar på att ta med han ut på en promenad också, det är så himla fint väder så det lockar enormt.
Ska kolla med Dennis om han är lika sugen.

Just nu ligger pojkarna och snarkar ikapp, tänkte joina dom så fort jag skrivit klart.
Skulle tippa på att det blir ett powernap för Elliott vaknar nog snart.
Jag har hunnit pyssla med tusen saker när jag egentligen hade tänkt sova.
Känns så typiskt mig.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: paulina

Åh vad avis jag blir , vill att min bebis ska titta ut nu :p .

2010-03-05 @ 16:59:02
URL: http://itsinyourblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0