Nytt i vardagsrummet!


I skrivande stund är Dennis ute i Birsta och köper två fotöljer till hemmet.
Inte förns imorgon kommer vi montera ihop dom.



Imorgon är det byteshandel som gäller här på östermalm.
Lillemor ska få två stora malm byråer av oss och vi får hennes soffa.
Vi som suktat på denna soffa hur länge som helst men inte tagit klivet och köpt den.
Våran svarta 2-sits soffa ska Lillen också få och trean kastar vi för den är för sliten att säljas.



Det kommer bli fräscht med lite nya möbler här hemma.
Jag verkligen längtar tills jag kan gosa ner mig med lite filtar.




Lite senare idag kommer min mamma och bror på besök.
Blir lite fika, mys och prat.
Sen ska dom få med sig katterna hem ett tag.

Just nu ska jag återgå till att städa.
För en gångs skull är jag sugen på att städa.
Sen åker nya vasen + blommor upp på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0