Helgen i bilder


Som vanligt har jag bara bilder från mobilen, tar alltid med systemkameran men jag använder den sällan.
Om sanningen ska fram så har jobbet förstört det lite, bara omges av kameror hela tiden, snacka tekniskt och bla bla bla har förstört lite av min syn på foto.
Jag har blivit lite "less" på kameror i och med jobbet, har på sätt och vis tappat min intresse men på samma gång älskar jag fortfarande att fota.
Jag ska verkligen rycka upp mig, för om det är någon gång det är viktigt att fota är det NU, denna tid med E kommer aldrig tillbaka igen!


Iaf.
Min paj med blåbär, hallon, jordgubbar och hemmagjord vaniljvisp.





Elliott sitter i mormor och morfars matstol.




Att kolla i spegeln var hysteriskt kul.




Jag och Lillemor satt på balkongen underinfravärmen på kvällen.
Lyssnade på musik, pratade, drack vin och kaffe.






Jag mosade tre blåbär så Elliott fick smaka saften ur dom.
Det slank ner utan en min.
Men han får vänta iaf en månad till innan det blir riktiga smakportioner.




Det var allt jag dokumenterade.
Ska Skärpa mig med stort S nu i sommar.
Jag ska hitta tillbaka till min intresse jag hade från skolan och innan MM.
Nästan så att jag vågar lova er det!


Kommentarer
Postat av: Michis

Poolen shoppade vi på rusta för 75kr :) Söt han är förresten. Går så snabbt nu :)

2010-06-28 @ 08:49:15
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Malin S

Den där pajen ser sjukt god ut, du inspirerar till bakande!

Drömde att jag var barnvakt till Elliott inatt och att han hade flera uppsättningar öron, haha. Längtar tills vi ses nästa gång :)

2010-06-28 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0