9 juni



Vilket fantastiskt väder vi haft idag!
Regn, regn och åter regn.
Men man måste ha sånna här dagar också.
Tog ingen tripp ner på stan för att köpa tröjan jag ville ha, hörde ryktas om att det ska regna imorgon med så jag hoppar nog stan då med.

Vad har vi annars gjort idag.
Tagit några varv runt huset med vagnen, fixat gott fika, goda mackor, lagat mat för en hel armé.
Busat till tusen med Elliott, busat med katterna, kollat på tv.
Basic stuf i stort sätt.

Nu däremot tänkte jag ta tag i fotoalbumet, måste få en massa bilder innan högen byggs på med mer.
Har magbilder från v.38 som ska in och framåt.
Ska försöka hinna skriva brev till jobbet om att jag kommer tillbaka 1 september och lämna in så fort som möjligt.
Ska försöka lägga mig tidigt idag också, tror inte det är något bra på tvn som jag måste se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0