5 juni


Nu är jag helt slut, känns som en elefant klivit på mig och sen stoppat in mig i en torktumlare.

Jag, Dennis och Elliott åke ut till Birsta imorse.
Skulle göra ett nytt försök till shopping.
Hittade ingen klänning som jag ville, inga strumpbyxor heller så jag blev besviken med stort B..
Börjar bli så less på att jag aldrig hittar något, vill spy på alla kläder jag har.

Tröst köpte två armband iaf, men dom gjorde inte så mycket.
Sen blev det tråkiga saker som napphållare, nässugsfilter, nya pipar till nappflaskan, tre plastblommor, en tavellist och kisskydd åt Elliott.
Tror det var allt iaf.

Ska hålla mig borta från allt vad stan och Birsta heter, jag blir bara besviken när jag väl ska köpa något.
Inte ens en cardigan kunde jag hitta!

Nu ska vi snart bege oss ut till Dennis syster på grillfest.
Hoppas humöret kan bli lite bättr då för just nu är det nere på noll.
Ska packa ordning skötväskan och vänta på att Elliott vaknar så drar vi sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0