25 juni



Idag tog vi vårat pick och pack för att åka ut till Njurunda för att hälsa på mina päron.
Kom ut vid halv två och då svida vi om och gick bort till hembyggdsgården för att kolla på majstången.
Så fort dom hade rest den gick vi hem igen för lilleman började bli lite hungrig.

Sen blev det sill till lunch, jag är inget fan alls av sill men jag var så otroligt hungrig så jag tröck i mig lite och sen tog jag gubbröra och betalde ut sillen:P

Grillade till middag och det blev folkfest i min mun, herregud så gott det var.
På kvällen när vi lagt Elliott satt vi oss på balkongen, slog på infravärmen, drack vin, åt nötter och hade allmänt trevligt.
Vid halv tolv gick vi och la oss.

En dag i lugnets tecken med god mat och sällskap, vad mer kan man begära?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0