19 juni


Gårdagen var riktigt bra, laget verkar vara sköna lirare.
Fick massa grillspett och thaimat, sjukt gott!

Dagen går i lugnts tecken, jag är helt utmattad, trött och slut i hela kroppen!
Går fortfarande och väntar på bättre dagar och hoppas dom kommer snart så jag slipper känna såhär.

Förmodligen ska vi ut till ikea och köpa två fotöljer idag, skulle vara skönt att ha allt fixat tills soffan anländer.
Sen ska jag förbi skönsberg och kolla på innebandyklubbor, har noll koll på vad jag ska ha så jag litar på min tränare som sa  -"snubben vet".


Avslutar med ett citat från en bekant jag gick i samma klass som på högstadiet!
Idag kommer jag sjunka lågt och sitta i ett jävla öltält och "fira" att två jag inte känner gifter sig inför en gud jag icke tror på för mina skattepengar som jag motvilligt betalat till en "ledare" jag icke röstat på.

Allt stämmer, förutom att jag kommer inte sitta i ett öltält och dricka öl.
Blir nog ramlösa för hela slanten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0