15 juni



Funderat mycket på om jag ska köpa en grill eller inte.
I längden skulle vi tjäna på det för som det är nu köper vi massa engångsgrillar hela tiden!
Visst, fyra för hundra, men nu har vi köpt grillar för 200:- inom loppet av ca 3 veckor så 400:- till så har vi en klotgrill.
MEN då kommer vi till nästa punkt, köper jag en grill så vill jag ha en "riktigt" grill.
En med stor plats för grill och sen som en arbetsyta bredvid som bilden (men lite större utrymme).
Då till nästa grej, som vi bor nu har vi ingen plats att förvara den, så det är nästan som pest eller kolera!





Nacken känns lite bättre nu, tror mer på att det är en nerv i kläm än nackspärr så det är bra!
Nu hoppas jag på att det är borta tills på torsdag iaf.

Mer än så har jag inte att berätta.


Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter som ett bra betyg :D. Hoppas bara att våra katter inte trashar den :P

2010-06-16 @ 07:33:59
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0