10 juni



Vilket härlig väder vi haft idag, soligt till tusen och jätte varmt.
Så varmt och skönt att jag skulle ta en prmenad och köpa en isglass för att sedan avnjuta den ute i det härliga vädret medans gofisen sov.
Men, ringde mamma när vi var på väg och hon sa att hon skulle ner på stan så vi styrde vagnen mot stan och mötte upp henne.
Tur det, för jag blev bjuden på en kula glass plus att jag shoppade en skit snygg jeansskjorta och ett par nya jeansleggings.
Måste dock ner och byta till en mindre storlek på leggings.
På lördag får Dennis vara hemma med Elliott så jag kan gå på stan i lugn och ro med mamma, ska shoppa lite nya kläder hade jag tänkt.
Sånt som jag kan ha efter jag fått bort några kilon och trimmat kroppen till som den var från början!
I början brydde jag mig inte, men nu börjar jag verkligen göra det.


Vid halv sex kom Emelie och hämtade upp mig så styrde vi ut till Njurunda för att simma lite.
Simmade 500m och är helt slut i mina ben just nu.
Helt galet vad otränad man är!
Skönt är det iaf att sprattla omkring i vattnet, längtar redan till nästa veckas simning.

Fick in alla kort jag hade sorterat idag, har hälften kvar av allt jag framkallat så jag måste skynda på för på lördag ska jag nog framkalla lite mer.
Dock skrev jag inte något på bilderna idag utan det får bli morgondags projekt istället.

Funderar på om vi ska grilla imorgon, det ska vara mulet och inge regn fram till 18, men sen ska det komma efter det.
Får kolla på vädret imorgon igen och se vad dom säger då.

Nej mina vänner, nu ska jag nog krypa ner i sängen med min man och somna gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0