1 juni


What a day!
Vi tog en liten sovmorgon idag, tyckte att vi behövde det.
Vid elva - tolv tog jag med en filt, solglasögon, blöja och bebis ut på gården.
Sandra och Alice satt där ute så vi fick lite sällskap.
Vid halv ett - ett tog vi en promenad för att köpa korv och bröd.
Väl hemma tog Sandra fram en engångsgrill som dom hade över så vi grillade korv till lunch.
Det var hur mysigt som helst.

Kan väl säga att det blev en halvdag ute i solen.(Läs skuggan).
Elliott fick inviga sin solhatt också, den satt som en smäck och han var såååå söt i den.

Annars har det varit en lugn dag för jag är helt slut i kroppen.
Är det värmen som tar all must ur mig kanske!?
Trött är bara förnamnet iaf.
Har haft ännu en känslig dag, kan knappt krama Dennis utan att vilja gråta.
Kan knappt kolla på Elliott när han skrattar för då vill jag grina.
Hoppas verkligen att detta försvinner snart för jag orkar inte hålla på att bita mig i läppen hela tiden när jag träffar människor.

Ska snart ta och sandpappra lite på E's hand/fotavtryck också kanske hinna måla ramen som den ska sitta i.
Måste snitta om blommorna jag fick häromdagen också.
Varför har man alltid så mycket att göra, det dyker alltid upp något.
Allt jag vill, är att ha en dag med lugn och ro tillsammans med min familj.
Min älskade lilla familj.


Tog en dålig bild i photo booth, men ni ser på ett ungefär hur den ser ut.
Som sagt, den behöver en omgång med sandpapper på kanterna.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Låter jobbigt med hormonerna, men det måste ju gå över snart!



Jättesöta hand- och fotavtryck :)

2010-06-02 @ 13:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0