5 juli



Vilken helt underbar dag!
Värmen var på topp, dock lite för varmt för min smak.
Gillar när det är varmt, men inte så här varmt, man vet inte vart man ska ta vägen!

Idag kom min vän Malin hit på besök, men sig hade hon såklart Vidar som är så liten och puttinuttig.
Man blir helt galen när man ser så små bebisar:)

Vi har tagit det väldigt lugnt, suttit inne och pratat en hel del, käkat god lunch som min mamma kom förbi med, så himla snällt av henne.
Sen gick vi ut på en liten promenad, till OKQ8 för att köpa glass.
Jag testade en Calippo citron/ananas, helt fantastiskt god!
Passar helt utmärkt med något surt i denna stänga värme.
På vägen hem stannade vi till i parken vid oss och tänkte att vi kunde sitta där en stund medans pojkarna sov.
Men dom ville inte riktigt sova, så efter en stund begav vi oss hem igen.

OCH nu ikväll hände något så underbart härligt.
För någon vecka sedan började Elliott visa tendenser till riktigt skratt, det kom fram svaga ha-ha-ha, men aldrig något mer i följd.
Jag har gått och väntat och väntat, sen så idag kom det!
Han skrattade jätte mycket, slet fram videokameran och filmade 1min av ständigt skratt.
Jag kunde inte sluta skratta själv och blev tårögd, blev så himla rörd!
Vad jag har väntat på detta härliga skratt, är inte barnskratt bland det ljuvligaste för öronen?

Sist men absolut inte minst får jag säga grattis för 10.000 gången till min vän Eleni som väntar smått och beräknas komma i slutet av året:)

En bra dag på många sätt och vis.
Nu ska jag busa lite mer med Elliott så är det dags för sängen om knappt två timmar, jag ska nog stupa strax därefter.


Ny dekoration till hemmet.
Zinkskål med griffeltavla.





Kommentarer
Postat av: Eleni

Det är inte så där super lätt och jag är långt ifrån jätte hajj på det. Hehe. Brukar kunna sitta hur länge som helst och försöka få till något. Men visst kan vi hjälpas åt och kolla på något som du gillar så kan vi fixa en åt dig :)

2010-07-06 @ 15:03:54
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0