4 juli


Är det någon som har eller känner någon som har en flytväst 0-15 kg som har lust att låna ut den till mig denna helg?
Vi ska ut till stugan då och jag vet inte om jag hinner ta mig iväg och köpa en innan dess.


Denna dag blev lite
annorlunda än vad vi hade tänkt oss, men lika trevlig för det.
På fm åkte vi ut till Njurunda, skulle åka förbi min kusin en snabbis sen tänkte vi göra en snabbis förbi mina päron så Elliott fick äta.

Tanken var att mina päron skulle komma förbi oss på em för lite fika + att Jag och far skulle ut till Birsta för att köpa våran soffa (som inte blivit av än)..
Men soffan var såklart slut så vi beslutade oss för att stanna kvar hos dom istället.
Det blev god middag, lite kaffe och en massa mys och massa prat.

För en gångs skull kom vi hem i en lämplig tid, vi brukar alltid vara så seg hem från dom för det är så otroligt mysigt att vara där ute i lugn och ro.
Kom hem runt halv sju och då drog jag fram dammsugarn och gick loss, plockade lite smått för att sedan dra med mig E till v-rummet för att busa lite.

Vad jag ska göra av denna kväll vet jag inte riktigt, kanske stöka på lite mer här hemma medans jag har orken.
Känner mig lite matt av värmen, men vila kan jag göra inatt.

Först ska jag umgås lite med mannen innan han ska iväg och jobba natt.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Tusen tack! :) Nu är jag ju hemma igen. Sista veckan på semestern. Tid och lust att ses något i veckan? :)

2010-07-05 @ 10:58:49
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0