24 juli


Min mor kom förbi på besök vid elva idag, hon hade varit på stan och köpt en klänning till mig.
Dom har klänningar för 79:- på Lindex, ta två betala för en, så 40:- för en klänning är inte mycket att bråka om.

Dagen spenderades ute i Birsta idag.
Åkte förbi jobbet en snabbis och reklamerade en vattenkokare som slutade fungera igår, efter två månader.
Köpte en ny, och denna gång gick vi på märke istället för design, men denna var nästan snyggare i vårat kök.
Sen blev det ett par kortbyxor och en t-shirt till E och nagellack till mig.
Var på jakt efter en till klänning men hittade ingen som jag gillade, istället hittade jag en cardigan som jag är riktigt sugen på, men ska lugna mig någon dag till.
Ska testa den i lugn och ro när jag ska på stan.


Elliott breder ut sig så mycket det går, finns det plats så ska det utnyttjas.



I väntan på mat.
Storpojken som blir 5 månader idag.


Ska gå och klippa, fila och sedan måla naglarna med nya lacket.
Sen blir det sängen, ska försöka lägga mig i tid idag, som jag alltid säger och aldrig gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0