21 juli



Har precis torkat bort en tår från min kind, sitter och lyssnar på en låt som vi ska ha på Elliotts dop och den låten betyder så mycket för mig så jag vet inte hur jag ska kunna lyssna på den och se Elliott samtidigt.
Blödig som jag är kommer jag säkert tokgrina på dopet, inför släkt och vänner. Usch!

Dagen har jag spenderat med Emelie och hennes son, vi gick ner till bite line och köpte med tacos för att äta den hemma för det började närma sig mat för E.
Vi har väl som vanligt tagit det rätt lugnt, suttit och busat med kidsen, pratar och sånt.

Ska börja med middagen nu och sedan kanske jag hinner med att rita ett till inbjudningskort, det går så segt med dom.
Tar sån tid, jag vill att dom ska bli perfekt så jag lägger ner otroligt mycket tid på ett kort.
Måste nog skynda på produktionen om jag ska få iväg alla denna vecka.

Så fort Dennis kommer hem ska jag bege mig till Eleni så hon kan hjälpa mig få in min header.
Jag tycker inte om att be folk om hjälp utan jag vill gärna klara allt själv.
Efter att ha kollat på youtube tutorials så gjorde jag precis likadant men nej, det funkar inte!
Så nu ska Eleni hjälpa mig med detta och jag håller tummar och tår för att det går, är så less på den förvalda som jag har nu.


Framsidan på inbjudningen.


Får se om det kommer en bild på baksidan, den är inte så speciell.



Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad fint! :) Du är så duktig! :) Och äntligen fick vi dit din header också. Men så mycket mer än så hann vi inte med på bloggen. Blev en massa prat istället. Men jätte kul var det! :)

2010-07-21 @ 22:47:08
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0