18 juli



Nu har vi precis kommit hem från Njurunda.
Vi började med att åka förbi min kusin i forsa för att hämta en gåstol, sen fick vi en påse med en massa färgglada mjuka leksaker och en superfin mätsticka.
Dom skulle tydligen sälja sitt hus, om jag blev sugen? Helt klart.
Dom har så fint där inne så jag tror knappast att det är mycket jag skulle vilja göra om.
Jag skulle gärna vilja bo i hus nu, för som jag sagt tidigare så trivs jag inte i lägenhet eller att bo i stan.
Vill bo där det är lugnt och skönt!

Men det kan bli knapert med ekonomin, jag skulle behöva jobba minst 75% innan man drar på sig ett hus.
Får se om man kan kolla ifall jag kan jobba både i kassa och foto framöver, eller till och med söka nytt jobb i stan så jag får närmare till dagis när den tiden är inne.

Efter besöket där så åkte vi vidare till min mor och far.
Först busade vi lite med Elliott sen la vi han i vagnen så han fick sova medans vi fikade kaffe och ananasen som jag hade med.
När han vaknat så tog vi vårat pack och åkte hem.
Ska nog börja med maten nu så det inte blir alltför sent.

Testade gåstolen när vi kom fram till päronen men han nådde precis ner med tårna så han kunde inte ta sig någonstans.
Antingen får vi vänta en månad till så han kanske blivit länge eller så får vi försöka göra ett nytt hack så den hamnar längre ner.

Självklart glömde jag både mobil och kamera hemma så inga bilder blev tagen idag.
Får bjuda extra en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0