1 juni



Dagar som idag kan behövas ibland, bara vara hemma och inte ha något inbokat.
Jag brukar för det mesta ha något inbokat, trodde aldrig jag skulle ha det så.
Är det inte äenden på stan, så är det vänner, eller tvätta, diska eller städa osv.
Men helt fri från sånt idag, är det inte skönt?

Har varit ut på en promenad som vanligt, tittat runt lite och bara varit.
Ska ställa mig och koka Elliotts flaska så den är redo när han vaknar.

Hade tänkt åka ut till Timrå vid åtta för att träna, försöka mig på att jogga 2,5 km men jag får köra en joggingtur hemma istället.
Har varken skjuts dit eller hem.
Nästa vecka kanske jag tar mig iväg.

Om vädret fortsätter så här kanske jag med hjälp av Dennis bär ut byrån och börjar sandpappra den, får su hur mycket tid och ork jag får över när han kommer hem från jobbet.

Har en fråga till er mammor, när började ni låta era barn sova på mage?
Jag tycker det känns okej, men på samma gång känns det konstigt på något vis.
Är rädd för att han ska kväva sig själv i kudden eller något.
Men han vänder sig på magen mitt i natten och då sover ju jag så jag "kan" inte vända tillbaka han på rygg, och tydligen så klarar han av det, but still..

-------

Och igår så kom Emelie och lilla sixten hit på besök, blev en heldagars.
Vi gjorde inte heller överdrivet mycket faktiskt, tog en promenad ner på stan för att köpa med lunch sen gå hem hit för att käka den.
Annars blev det en del prat, busande med ungarna och bara chillade!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej frida :) jag lät joline sova på mage när hon var 5 månader för då började hon rulla runt och ville sova på mage så då lät jag henne göra det. Kändes läskigt först men nu sover hon alltid på mage. Jag kände att det gick bra när hon var nog stark i nacke och nygg så hon själv kunde rulla från mage till rygg när hon ville. Du får gå lite på känslan när du tycker det känns okej! ;) Hoppas det är bra med er! Kramar!

2010-07-01 @ 19:09:03
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag lät Milton sova på mage när han själv kunde vända sig till mage. Jag frågade på bvc och hon sa att det var okej när han själv kunde vända sig. men jag tog bort kudden från början.

2010-07-01 @ 21:18:31
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0