1 juni #2


När vi skulle ut på promenad spottade Elliott ut nappen och sög på snuttisens nos istället.
Haha, vad jag skrattade när jag såg han.
Min lilla tokunge :)





Dom har ju en massa cirkuspriser på IKEA just nu, så efter Dennis jobbat klart åkte han ut och köpte den här sängen för 299:-
Ord. pris ligger på 895:- så vi tjänade 596:- på det, helt banans!!
Vi som spanade på den här sängen, lite dyr tyckte vi den var, men min kusin hade en gulliver säng som vi fick låna om vi ville så vi tog det erbjudandet.
Men som sagt, bara dumt att inte slå till när den var så här billig.

Så blivande mammor passa på att köpa en sån här bra och billig säng så länge dom finns.
Och om den faller er i smaken.


Så kvällen som skulle bestå av jogging blev inte av, istället har jag suttit och skruvat ihop sängen och ställt in den i Elliotts rum, måste skruva på hans bedrockers imorgon sen kan han få sova i den :)
Den blev jätte fin i rummet, han har en hylla på väggen som är en hensvik så handen i handsken!

Kommentarer
Postat av: Sandra N

Alltså det här e ju det sötaste jag någonsin sett!!:)

2010-07-03 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0