Big me.



Imorse hade jag lite tid över så jag tog en magbild som tidsfördriv.
Imorgon är det dags att ringa försäkringskassan och kolla hur det går med min mammapenning, har inte hört något alls och jag har ca 2-3 veckor kvar att jobba innan jag kliver ner från tronen.

Sen måste jag ringa ang ett brev som dök ner i brevinkastet imorse, jag ska på cellprovning för livmoderhalscanser.
Har hört att man inte ska gå på det när man är gravid, någon annan som har koll på det?
På ett bifogat papper fanns dock en spalt att kryssa i om man var gravid osv.
Datumet jag blev kallas var typ två veckor innan mitt BF och då känns det väl inte alltför rolig att fläka upp sig.

Jag skulle även behöva kolla på försäkringar, har lagt ner noll tid  på det och nu börjar det bli dags.
Skulle vara skönt att ha det fixat innan det lilla livet tänke titta fram.

Update:
Jag blev så otålig så jag googlade det här med cellprovningen, fram till v.20  är det lugnt.
Så jag måste ringa och avboka tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också kallad för cellprovning nu i februari. Det stod på pappret att om man var gravid så skulle man prata med sin barnmorska. Men nu verkar du ha kollat upp det där så då var de väl inte till någon hjälp.. hehe :) Vad magen växer! :)

2010-01-19 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0