I ♥ Babyproffsen


Gud vad jag älskar Babyproffsen, dom har sån trevlig och kunnig personal med bra utbud på grejor.
Vi var som sagt dit idag, dels för att skjuta fram tiden för att hämta ut barnvagn och babyskydd.
Vi hade sagt slutet av december men kom på att vi inte behöver ha det än, det kommer bara stå och bli dammigt så nu ska vi hämta det i början av februari istället.
Det bästa är att det kommer vara färdigmonterat så man slipper det.

När vi ändå var där passade vi på att gå lös på lite saker, vi köpte hem
  • Mörklila badbalja + grön insatts
  • Svart madrass med vita stjärnor till skötbord
  • Pingubabygym
  • Svart skötväska, to die for
  • Förvaringslåda att ha blöjor och dyl i (så inte katterna kommer åt det).

Sen drog vi vidare till IKEA och köpte lite småsaker som är bra att ha.

Det mest tillfredställande var utan tvekan det vi köpte på babyproffsen.
Som jag nämnt tusen ggr tidigare så kliar det i fingrarna och gör det fortfarande, sen är det så roligt att köpa massa saker till bebben.

I ett inlägg tidigare skrev jag att vi skulle göra en to do list innan bebisens ankomst, vilket vi fixade för någon dag sedan och nu har vi fått stryka några punkter och det känns skönt.
Dennis passade på att montera upp skötbordet igår också, det blev så himla fint.

Nu ska jag gå och avnjuta lite kvällsfika med mannen.



Kommentarer
Postat av: Sara

jag gillar också babyproffsen :) jättetrevlig personal och man vet att man får den hjälp man behöver!

2010-01-04 @ 10:39:49
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh vad roligt, och snart är det dags! :D Skönt att inte ha så mycket kvar de närmaste veckorna kan jag tänka mig.

Och imorgon ska jag på ultraljud, jag är jättenervös och spänd av förväntan :)

2010-01-04 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0