BM 22/2


Har precis kommit hem från barnmorskan.
Allt såg bra ut som vanligt.
Magen låg på starka 39 cm och hjärtljuden på 138.

Lillskiten är nu fixerad, det har börjat lossna bitar från slemproppen, det är ett väldigt tryck neråt och förvärkarna har hållt på i ca 1 vecka.
Det börjar hända något i magen, nu är det bara väntan kvar.
Får se när den lilla behagar att titta ut.
Barnmorskan tyckte att den skulle komma till helgen, så vi skakade hand på det, hehe.
Skämt åsido, den får komma när den känner sig redo, men det är väldigt roligt att hon nämner att det händer saker, då känns det mer på riktigt.

Här får ni en nytagen bild, v.40 (39+4) och nu är det bara 3 dagar kvar till BF.
Förmodligen den sista milstolpen som jag satt upp.




Kommentarer
Postat av: Sara

Nu kommer lillbebbe snart!! Spännande!! Jag drömmer mig tillbaka till min egna förlossning och tittar tillbaka på bilder. Glöm ej att knäppa MASSVIS med kort, vi knäppte alldeles för lite. Tvinga undersköterskan knäppa för dennis ska självklart vara vid din sida! Lycka till frida, Kramar!

2010-02-22 @ 13:59:08
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Emilie

Gud, ser ut som magen har växt hur mycket som helst sedan sist vi sågs, MYSIGT ! Tat lungt o mys nu gumman ;)

2010-02-22 @ 22:53:13
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0