Bilder på babyrummet


Som jag skrivit tidigare så hade jag lovat Emilie lite bilder på babyrummet.
Igår kväll tog jag fingrarna ur röven och städade, så skönt.
Vi bäddade väldigt provisoriskt, allt ska göras om sedan, framförallt spjälskyddet haha.
Detta är bara för att lära katterna att man inte får vara där, Slayer är största problemet.

Rummet är väldigt långsmalt så det var lite svårt att få till en rättvis bild.
Bättre än så här blir det inte för jag orkar inte klippa ihop två bilder osv.

Det som är kvar att göra här inne;
- Hyllan som står där inne ska upp på väggen (längst in till vänster).
- Få upp en gardinstång och en tjock svart gardin som inte släpper in så mycket ljus.
- Bädda nytt, fixa spjälskydd
.
- Hitta på något kul där inne eftersom sängen ska in till vårat sovrum.

Sen har jag för mig att det är något mer, men kommer inte på det nu.





Kommentarer
Postat av: Emilie

Blir grymt det där gumman =) Diggar Mario-tavlan också!=)

2010-02-09 @ 22:12:20
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0