29 december



Nu har vi en tillfällig lösning på datorn.
En ny laddare har inhandlats och ett nytt batteri är beställt, från och med nu får laddaren sitta inne jämt för batteriet var helt slutkört.

Idag har jag varit hemma hos Lillen för en fika med dom bästa brudarna.
Lillen, Malla och Malin S samt hennes son.
Elliott fick stanna hemma eftersom han inte var så pigg igår.
Vi hade trevligt, som vi alltid har
En massa skratt, kaffe, dipp + grönsker och kollade igenom bilder från gymnasietiden.

Nu på kvällen har jag städat bort julen, det enda som är kvar är min stora skål med julgranskulor.
Den ryker imorgon, sedan ska säcken ner i källaren!

Här kommer lite gobitar på vad jag fick i julklapp.

Ljushuset till höger är nytt, det andra hade jag sen tidigare.


Plåtburken som jag har te i.


Backen som jag stoppat ner alla kapslar till kaffemaskinen.



Julklappen som jag nästan blev gladast över kommer på bild en annan dag.
Nu ska jag krypa ner i sängen och spela lite DS innan jag slocknar.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja, hon växer så det knakar. Jag följer er på bloggen så jag ser hur stor E blivit. Kul att ändå hänga med lite trots att man inte umgås så mycket längre.

Har du börjar jobba ännu?

2010-12-30 @ 17:25:05
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Malin S

"Åh älskling, Willys!" ;D

Snabb du var att städa ut julen. Vi har iofs aldrig städat in den heller ;)

2011-01-03 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0