26 december



Vilken underbart härlig helg det har varit.
Julafton har varit den bästa på många år.
Allt blev så himla mycket roligare när Elliott var med, jag längtar så mycket till nästa år.

Jag hade inte kunnat be om bättre julklappar, hade nästan inte önskat mig något med fick bara bra saker.
För att nämna några; tjocksockar, urhalsband, löpare, strumpor, ansiktsmjölk, ljushus, ljuslyktor, teburk, träkorg, pengar, sminkset, nagellack och listan kan bli så lång.

Elliott fick fina saker han med, stora favoriten var nog gunghästen han fick av sin faster & kusiner, han skrattade gott när han red på den.
Sen fick han lite lek och lär prylar som uppskattades.

Sen blev han ju 10 månader på julafton, har fått två nya tänder, stått själv bara någon sekund, men det är framsteg i mina ögon, han har klättrat upp för mamma och pappas tappa och små skrattade när tomten kom.

Här visar han hur man slår ut toapappret från hållaren, något han också lärde sig.
Jag är glad att våran hållare inte går att slå på.


Tavlan mormor och morfar fick, som E målat själv med lite hjälp från oss.


Det dröjer inte länge innan han ska få måla en till oss med.
Kändes nästan jobbigt att ge bort den för jag tycker den vart skit snygg.


Idag söndag har jag varit på stan för att fynda på rean.
Jag fick med mig en skjorta/blus, två kjolar och en till lykta hem.
Så nu har jag fixat kläder för dopet, det enda som saknas är en snygg ring som jag inte hade någon lycka att hitta.
Men lika glad är jag.

Hoppas ni haft en bra jul och fått en massa fina klappar.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack för tipsen Frida !=) En sån enkel sak som en handduk? Ska jag släpa med mig det? Känns som att väskan är full redan och Jonas har inte ens fått lägga ner nånting där;P Haha..

2010-12-28 @ 20:48:45
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0