23 december



Ska slänga in bilder på julgodiset innan jag kryper ner i sängen.

Fudge med hackade cashewnötter ovanpå.


Amerikanskt risgodis.


Mozart kulor.


Min variant av rocky road.
Ljus choklad istället för mörk, cashewnötter istället för jordnötter och pistagenötter, och juleskum istället för marshmallows.


Tanken var att jag skulle lägga in en bild på mina hemmagjorda godisstrutar också med dom har jag glömt bort att fota.
Ska försöka komma ihåg det imorgon så får ni en bild efter jul.

Blir inget mer inlägg förns på lördagkväll eller söndag.
Vi hörs då, förhoppningsvis med lite bilder.

Tills dess,
God jul på er alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt ser jättmumsigt ut!!

2010-12-27 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0