18 december



Nu har jag hamnat tillbaka här igen, vet dock inte riktigt vad jag ska skriva.
Vad har hänt sen sist..

Jag har bakat som en tok.
Är inne i en fas där jag måste baka nästan varje dag, men jag har ingen som äter upp det.
Förutom härom dagen när jag hade mina goa vänner Malin, Malla och Lillemor på besök.
Dom åt upp nästan allt, vilket var bra för då måste jag baka nytt.
Nu kanske det låter som att dom åt hur mycket som helst, så var inte riktigt fallet.

Dennis har kommit hem igen, han fick komma hem i torsdags.
För er som frågat, han mår bättre och det var inget jätte allvarligt.
Vilket som så var det hur skönt som helst när han kom, en trygghet att ha han här.

Idag tog vi en promenad ner på stan, köpte lite julklappar och en present till Alice som fyller ett år idag.
Imorgon ska vi upp dit och gratta henne samt ge hon paketet.
På vägen hem köpte vi med kebab från Playa.

Ikväll har vi kollat på Garden state, ätit ost och kex (det var bara vinet som fattades) och vi, eller jag har slagit in julklappar.
Jag älskar att slå in paket, nästan mer än att öppna dom.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen.
Är så himla trött och kroppen och huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0