15 december



Sådär, nu har jag varit borta några dagar igen.
Dock har det hänt lite tråkiga saker så jag har inte ens haft datorn i tanken.

Mamma sov hos mig inatt, så jag fick lite sovmorgon för hon gick upp med Elliott.
Vid tolv gick jag upp till min granne för lite kaffe och snack.
Sedan hoppade Jag och Elliott på bussen för att åka till sjukhuset och hälsa på Dennis.

Vid fem kom min mamma förbi igen och busade med Elliott så jag kunde fixa mat och käka lite.
Efter vi nattat honom ställde jag mig för att baka och mamma högg in på disken.

Ska fixa en kopp te, ta en kaka och krypa upp i soffan och fika lite sedan blir det till att plocka lite smått här hemma och torka borden.

Därefter kommer det bästa, sova!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har han råkat ut för då? Inget allvarligt hoppas jag..? Vi måste ses nåt nästa år! (jag skriver så för det kommer ju inte hinnas med under detta år, det vet vi båda två:P)

2010-12-15 @ 22:47:44
URL: http://annnamarieb.blogg.se/
Postat av: Eleni

Näe men. Hur är det med Dennis? Och hur är det med er? Hoppas att han snart mår bättre!! Kram på er!

2010-12-16 @ 10:48:26
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0