10 december



Jag borde egentligen sova nu, det tänker jag nästan varje kväll men det slutar alltid likadant.

Iaf, idag har Jag & Elliott haft besök av min kära vän Soufa och hennes söta lilla son Ely.
När hon kom idag kändes det som att hon aldrig varit borta på något vis, på samma gång som jag kände vad jag saknat henne.


Vi inledde dagen med en kopp kaffe och en lussebulle som smakade bra, men som vanligt var det för lite saffran.
Finns det något kondis som säljer lussebullar som faktiskt smakar saffran?

Ely fick två presenter av mig, Elliott och Dennis.
Bland annat denna napp som han var så söt med.
Tänk om dom skulle förstå vad man stoppar in i munnen på dom.


Grabbarna fick busa lite på golvet innan det var dags för dom att dra vidare.
Tråkigt tycker jag men det dröjer nog inte länge innan jag får träffa dom igen.
Funderar på om Jag och Elliott ska ta en tripp till Njurunda någon dag när det passar dom.

Elliott och Ely.


Till sist kan jag berätta att våran "Ingen reklam tack" skylt blev klar idag.
Jag är så sjukt nöjd, ska få upp den imorgon så då kan jag visa er.



PS. Jag är sjukt peppad på det här nu, jag ska fan klara det!!



Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, den är fantastiskt snygg! Riktigt nöjd är jag :)

2010-12-11 @ 19:56:40
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Emilie

Hehe vilken rolig=) Jag frågade henne vart hon hade köp den =)

2010-12-12 @ 00:15:47
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0