9 augusti



Det har mer eller mindre regnat hela dagen.
Så fort jag kom ut ur duschen ställde jag mig och bakade jitterbugg.
Tänkte bjuda på det när det vakas dop så det fick bli en testbakning, har aldrig bakat dom förut & sist jag åt en var jag sju och vart helt galen i dom.
Skulle gärna vilja göra grön maräng men risken finns att dom ser för äcklig och möglig ut så jag funderar på att göra blå istället för rosa som jag gjorde idag.

Min mor kom in på eftermiddan och gjorde oss sällskap, blev lite fika såklart och en massa surr.
Hon tog över Elliott och busade järnet, roligt att sitta på sidan av och kolla ibland med.




Hade tänkt slipa mer idag men varken tid eller ork fanns, imorgon kanske.
Beroende på hur dagen blir, hänger helt och hållet på vädet.


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, vad gott med jitterbugg, har alltid funderat på att prova det nån gång :) (men brukar mest bli vanliga maränger med olika smaker i typ)

2010-08-10 @ 20:16:32
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0