8 augusti


Dagen börjar med att vi ska ut till Malin & Peter för att låna slipmaskin, vidare för att köpa nya slippapper och till sist köpa badblöja åt Elliott.
Tanken var att vi sen skulle ut till mina päron, men pga av lite olika omständigheter ställde vi in det.
Sen sa vi att dom skulle komma in efter middagen för att fika, det blev också inställt.


När två personer, som är experter på att dra fram saker och inte plocka undan efter sig bor ihop så finns det alltid något att städa.
Så är det hos oss!
Det är riktigt tråkigt tycker jag, känns som jag vill ha andra saker att göra än städa, jämt!

Flera gånger har vi skakat han och sagt "nu blir vi bättre på det här" men det händer inget, eller ibland håller vi det i en vecka.
Så ni kan nu gissa vad vi gjort idag.
Japp, städat!

Jag har dessutom hunnit slipa min byrå, men tror jag måste slipa på några fler ställen.
Tänkte ta före och efter bilder så ni får se på skönheten.


Krukorna.
Funderar på att köpa murgröna till dom, vi får se.



Elliott tränar på att sitta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0