31 augusti


Tisdag igen, vilket betyder en tur till Himlabadet för babysim.
Tog med kameran för jag tänkte ta lite bilder på Dennis & Elliott innan jag också hoppade i, men jag glömde den i skåpet och orkade inte gå in för att hämta den.
Ska göra ett nytt försök nästa vecka.
Det var iaf lika kul som vanligt, Elliott plaskade på för kung och fosterland.

Så här på kvällen fick vi ett ryck och åkte ut till Birsta en snabbis.
Kom hem med ansiktstvätt och en synth!
Här ska det skapas en massa massa musik, koppa upp till mac och garageband och bara njuta.




Elliott fick även en lära-gå-vagn av sin granne idag.
Jag ska bara måla om den lite, är ändå ett litet tag kvar innan han kan använda den.


PS. Nu är det bara en dags ledighet kvar sedan börjar jag jobba, dvs på torsdag!
Gör en mjukstart med att jobba en heldag, 10-20 sen blir det förmodligen träning 21-22.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja, det är ju nästan halvdag ;P Synd att jag är ledig första dagen du jobbar, men det tar vi igen =)

2010-09-01 @ 18:37:31
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0