25 augusti



Jag börjar känna mig riktigt stressad över dopet.
Riktigt riktigt stressad, känner hur det "bubblar" i magen.
Egentligen har jag inte så mycket att bli stressad över, tror jag!
Från och med imorgon drar jag igång med allt som ska fixas iaf.

Ska bort till Lillemor för att kolla om hon har något i klädesväg jag kan tänka mig att ha på dopet.
Annars eller vilket som blir det en snabb visit på stan på fredag för att kolla i tre butiker.

För övrigt idag har jag haft Lillemor, Malin och Malla på besök.
Vi har snackat och druckit kaffe, alltid lika trevligt.
Jag tycker om oss, vi har alltid så roligt och aldrig några sura miner.
That's life!

Just nu har jag ätit middag och Elliott fick lite gröt förut.
Ska busa lite med han sen om en timme blir det mat och nattning för hans del.
Själv ska jag hugga in på disken och städa vardagsrummet.
Om jag inte är för trött efter det och klockan inte är alltför mycket kryper jag nog upp i soffan för att kolla på tv och läsa någon tidning.
Kanske tända lite ljus och ta en glas ramlösa.

Time will tell.


Popkonst Elliott.



Visst liknar Elliott tvillingarna i Alice i underlandet på den här bilden?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0