24 augusti


Elliott blir 6 månader idag.
Det firar vi med att sticka och bada.

Badbyxor är packat, baddräkt är med.
Snart sticker Jag, Dennis och Elliott på babysim.
Blir första gången idag och jag är så förväntansfull.
Hoppas det är några trevliga mammor/pappor där också som man kanske kan lära känna.




Efter babysim åker vi hem och käkar mat för att sedan åka ut till Njurunda och träffa prästen sju och planera dopet.
Hem efter det och jag ska svida om för att sedan sticka till Timrå och träna nio till halv elva.


Update.
Nu har vi kommit hem från badet.
Jag är helt slut, får se hur många knop jag orkar med på träningen.
Elliott var jätte duktig och jag är så stolt över honom.
Han var minst på badet, dom andra var 8-9månader och kanske lite äldre då några gick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0