22 augusti



Vi inledde dagen med att städa kök och vardagsrum + dammsög innan vi skulle få besök.
Vid ett kom Eleni och Patrik förbi på fika och snack :)
Runt kvart över två skulle dom åka för att kika på lägenhet så jag och Dennis började överväga om vi skulle till Selånger för att köpa kryddor.
Vi skippade det för det skulle bli för stressigt, nästa år kanske.

Jag hoppade på cykeln ner på stan istället för att köpa klänning och fick med en cardigan hem också.
Tänkte kolla om jag kunde ha klänningen med amningbh istället för vanlig, men det gick verkligen inte.
Den fastade på bysten och jag fick lite lätt panik där jag stod med armarna rakt upp i luften.
Blev riktigt less och kastade den på soffan och där fick den ligga och skämmas!

Får åtminstonde behålla cardigan..
Återstår att se om mitt psyke orkar med ännu en dag på stan eller birsta i jakt på något fint att ha på dopet.
Frustrerande är vad det är!!


Cardigan.



Tänkte ta och visa vardagsrummet med soffan och fotöljerna och märke att jag hade fel objektiv på när jag skulle fota, men ni för nöja er med den här bilden tills vidare.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag hänger gärna med på din jakt ! Nu är jag dock inte ledig förns på Fredag. Men ska du på stan då så är jag på !;)

2010-08-22 @ 21:29:40
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men vi hörs på SMS på fredag då så ser vi hur du ligger till med tid !=)

2010-08-23 @ 21:21:43
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0