17 augusti



Imorse var vi till bvc för vikt, längd, läkarundersökning och vaccination.
Han grinade när han fick sprutan men det är tur att dom är lättröstad.
Han fick hålla i en stor gul mjukfisk och då blev det frid och fröjd.
+1kg visade vågen så nu väger han 7,9kg och är 66 cm lång, +1cm sen sist.

Vi har ännu en dag varit med Sandra och Alice.
Alla kröp upp på studsmattan som fick agera lekhage åt barnen.
Elliott for runt som en raket medans Alice satt still i sin värld.
Jag fick agera frisör och klippa bort 15 cm på Sandra, då har hon ändå länge hår än mig efter det.

Snart kommer min mor och kanske bror in, dom skulle cykla från Njurunda hit för att käka en sallad på max, sen hit för att hålla mig sällskap då Dennis jobbar natt.
Tycker det är så tråkigt att sitta själv.

Nu ska jag sätta mig i soffan och börja läsa min Plaza interiör och bli inspirerad.
Sen blir det kaffe och mys i soffan.
Bra slut på en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0