Tisdag


Jag budade på en till väggdekor åt Elliott, eller till hans rum rättare sagt.
Tiden går ut idag och jag hoppas jag får den.
Än så länge är det en annan som budat, men för några dagar sen så jag hoppas den inte vill buda mer.

Var ner på stan förr att köpa mat och träffade först på Eleni, roligt att träffa henne gen.
Imorgon ska vi ses och det känns jätte kul :)

Efter det träffade jag en mamma från föräldragruppen.
Fick se deras son Knut, vilket också var trevligt!

Efter jag och Elliott hade käkat lunch kom min bror förbi en snabbis.
Han hade cyklat till stan och skulle säga hej och sen cykla hem igen!

Och ikväll kommer mamma och pappa förbi.
Dom ska hjälpa oss att sätta upp en hylla och kanske fika lite.

Tror vi kommer vara helt slut sen och somna som små barn.
Hoppas dock att jag håller mig vaken så jag kan se cougar town.
Det måste vara en av dom bäste serierna någonsin, right?





Min älskade trollunge!


Kommentarer
Postat av: Eleni

Ja, den serien är skit bra! :) Brukar också titta på den! Ska bli jätte kul att ses imorgon! :) Jag har inge pengar kvar på telefon, dom tog slut när jag skulle ringa, typiskt! Tänkte ju höra vilken tid vi ska ses imorgon?! :) Kramkram!

2010-04-20 @ 17:47:45
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, cougar town är superbra!:) Men gudis vilket charmtroll Elliott är. Skulle så gärna vilja träffa er! Tycker att han är superlik er båda. Vad säger folk, vem är han lik?:) Kramar!!

2010-04-20 @ 20:10:10
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Victoria

vad fin han är!

synd jag missade er hos mormor sist..

vi får komma och hälsa på framöver.



jag håller med om att Cougartown är skitskoj det :)



kram

2010-04-20 @ 20:44:05
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/
Postat av: Victoria

vad fin han är!

synd jag missade er hos mormor sist..

vi får komma och hälsa på framöver.



jag håller med om att Cougartown är skitskoj det :)



kram

2010-04-20 @ 20:44:37
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0