22 april



Idag har vi tvättstuga hela dagen, kanske inte det roligaste som finns men utan tvekan behövligt.
Har jätte mycket kläder till Elliott som måste tvättas, vi köper nytt och får en massa hela tiden.
Däremot har det inte varit några problm med att använda allt, jag som var rädd för att han skulle växa ur dom så fort.
Men vi använder fortfarande 56, men nu vill jag att dom ska bli för små för vi har en massa fina kläder i storleken större som jag vill använda.

Om två timmar blir det våran dagliga promenad, igår gick jag dit jag aldrig någonsin varit förut, längst upp på rosendalsgatan och vidare mot östermalm.
Det finns hur mycket fina hus som helst där uppe.
Igår såg jag mitt drömhus (ett av dom), ska försöka ta en bild på det idag så ni ska få se hur vackert det är.
Jag skulle utan tvekan kunna bo där uppe, lugnt och mysigt var det, men det enda problemet är att det är i stan.
Jag vill bege mig ut från stan, vill inte bo här när Elliott blir äldre.

Idag anmälde jag Elliott till babysim också, hoppas vi får en plats för det skulle vara jätte kul.
Det kommer bli i Matfors, har hört att dom ska vara jätta bra där.

Vad mer.
Jo, igår kom Eleni hit och vi satt och pratade en massa.
Det var vetrkligen jätte trevligt att träffa henne igen, så jag och Dennis ska till dom någon helg för att umgås:)
Tråkigt nog sov Elliott hela tiden hon var här, eller i fem minuter var han vaken sen skulle Eleni hem, haha.

Nu ropar han på mat, måste rusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0