Yoga here I come


Imorse hade jag bokat in mig på poweryoga på EGO, väntar fortfarande på att gravidyogan ska dra igång.
Tills vidare får jag köra på detta, det går bra det med fast en del övningar får jag hoppa över vilket känns lite tråkigt.
Känner också att det var vääldigt längesedan jag tränade överhuvudtaget, var helt slut efter ett tag, främst i armarna.

Men v.41 drar gravidyogan igång och om jag inte såg helt fel kommer den vara på måndagar och hålla på i 5 veckor.
Så om ni känner någon gravid så skicka iväg dom dit så kan jag kanske få lite sällskap, hehe.
Jag skulle gärna vilja ham ed mamma eller Dennis men det kommer inte att gå, har jätte svårt att ta mig iväg på saker själv och vill gärna vara några stycken.

Om jag hinner senare idag så tänkte jag bjuda på en bild på det blivande babyrummet, färgen är på plats och tror det är ett lager av den vita kvar bara, så det känns jätte skönt.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Kan man gå på gravidyoga även fast man inte är gravid, så kan jag hänga med frida =) ska köpa kort nästa gg vi får lön =)

2009-09-05 @ 18:00:53
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0