Jag läcker..


Så sant som det är sagt, jag läcker råmjölk.

Upptäckt det första gången igår eller förrgår, jag höll på att massera Dennis och upptäckte att jag var lite blöt om tröjan vid brösten, och började skratta för jag trodde Dennis var så svettig att han hade blött ner mig.
När jag började granska det mer noga så hade det torkar in i tröjan och var hårt och jag var fuktig.
Sen tänkte jag inte mer på det.

Men nu idag satt jag och kollade på program på datorn och kom åt tröjan vid brösten och kände igen att det var hårt och fuktigt.
Då har jag fått en stor intorkad pöl på tröjan och drog upp för att kolla på tutten och det var en hel del mjölk där, var liksom grumligt vitt och då gick det upp för mig!
Luktade även på pölen och det luktade lite surt.

Bröstinlägg nästa, vill inte blöta ner alla mina bhar, orkar inte hålla på att tvätta dom.
Jag som hade trott att jag skulle få vänta länge på det här, men ibland slår det till tidigare!

OCH snart är jag i v.20, om någon dag har jag gått halvtid.
Hur fort har inte det gått?



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läckte aldrig och knappt nu heller =) så skönt! Trodde dock inte att jag fungerade men sen när gumman kom och kräktes en stråle mjölk så förstod jag att jag funkade som alla andra :P

2009-10-04 @ 13:23:05
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0