Obeskrivligt underbart!


Igår kväll hände något helt otroligt.
Jag satt i sängen och läste en tidning innan jag skulle sova och bebis får till tidernas spark, med sån otrolig kraft att det var helt sinnessjukt!
Jag blev alldeles till mig och drog ner täcket och kollade på magen, då sparkar den igen och jag kan SE det :)
Den lugnade ner sig lite så jag bufflade tillbaka och la händerna lätt på magen och kunde känna hur den sparkade.
Sen kändes det tydligt hur den bara flyttade omkring och bökade i magen.

Något som var otroligt läckert var att jag såg på magen hur det rörde sig där inne, då den sparkade och bara bufflade.
Jag satt som frusen och bara kollade på magen i säkert 30 min.
Dennis jobbade natt så han fick inte heller vara med om det, men det kommer fler gånger:)

Jag var tvungen att skicka iväg ett sms till mamma ett på natten och berätta, även Dennis fick ett.
Åå vad livet är underbart nu!
Det är dom små sakerna dom gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0