Babyshopping, igen.



Jag och Dennis fyndade dom här söta kläderna idag på en jätte härlig babybutik.
Det är den bästa jag varit inne på än så länge, om man kollar vagnmässigt.
Vi ska nog lugna ner oss lite nu med shoppingen, vi har en relativt bra bas plus att man brukar kunna få en del innan BF.

Sen ska jag passa på och säga att ni ska känna er väldigt hedrad, ni är dom enda som vet om att jag är gravid, inte ens min mamma och pappa vet om det för jag tycker inte det känns rätt att berätta på telefon.
Vi kommer hem nu på måndag så vi ska ut till dom på fika och kläcka nyheten. Jag längtar jätte mycket faktiskt, känns jätte jobbigt att inte fått berätta det samma dag jag fick reda på det.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag känner mej hedrad !;)

2009-06-25 @ 23:17:55
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0