Kvällsmys.

 

Ikväll hade jag tänkt att Dennis och jag skulle ha en myskväll.

Men det blev inte riktigt så..

Dennis hade sovit ca en timme inatt, tydligen hade jag snarkat så mycket och han hade inte fått tyst på mig, hehe.

Jag har jättesvårt att ligga kvar på sidan, vill hela tiden rulla runt på rygg och då får jag knappt någon luft, plus att jag är så snorig att det täpper till i snoken.

 

Så nu sitter jag uppe och tänkte kanske ha en myskväll med mig själv.

Funderar på att fixa ett glas glögg och en lussebulle, krypa upp framför tvn och kolla på något roligt.

Dock ska det bli en tidig kväll, måste upp tidigt imorgon för att åka till BM.

 

PS.

80 dagar kvar till BF.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0