Framkallat bilder.


Idag tog jag fingrarna ur röven och framkallade alla bilder jag hade på magen från v15 fram tills nu typ.
Imorgon ska jag sitta och klistra och knåpa med fotoalbumet så jag får till det någolunda.
Får göra en ny omgång med framkallning i början på februari så jag kan fylla ut.
Tänkte att det kan vara roligt att kolla tillbaka på senare.

Fotoalbumet ska vara vårat familjealbum där det ska klistras in en massa bilder på bebben och dess utveckling.
Jag hoppas verkligen att man tar sig tid att hålla efter det, vet själv hur fruktansvärt roligt det är att kolla på bilder från när man var liten och vill att bebben ska kunna göra samma när den blir äldre om den känner för det.
Om inte annat kan det vara roligt för mig och Dennis att kolla tillbaka på tiden som var eller hur man ska säga.

Just nu är det full aktivitet i magen och har varit väldigt länge.
Det är så himla mysigt, kan inte säga det för många gånger.
Tror jag ska bädda ner oss båda så vi orkar med att gå på birsta imorgon.
Måste hitta en bra julklapp för 50:- till lillajulafton på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0